ihan totta on, aikuisopiskelijana tää tuki on lukittu sun vanhoihin bruttotuloihin, koronan alussa oli kyllä 110% motivaatio opiskella mutta tää etäopiskelu kyllä tappo kaiken kiinnostuksen
kuva ei ole niin harvinainen, sitä postaillaan ylilaudalle silloin tällöin josta itsekin sen tallensin